1GB to ile MB

Oglądasz wiadomości znalezione dla frazy: 1GB to ile MB





Temat: czy kupić psp ??

nie znudzi ;] cały czas nowe gierki, które mało ważą, więc ze ściąganiem ich z internetu nie będzie problemu, podręczna fajna rzecz na wyjazd.

No nie wiem czy mało mają. Takie GTA nie da się przerobisz na CSO więc trzeba wgrać na kartę ISO zajmującą aż 1GB + kilka mb. Jak dostałem PSP też miałem radochę ale do czasu ;]. Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku





Temat: Call of Duty : World At War
Ja się podłączę do tematu. Otóż Gdy próbuję wejśćdo gry to pojawia się Call of Duty ... i gdy ma być intro pojawia sięczarny ekran ale muzyka dalej leci gdy wciskam escape to zminia sięmuzyka i gdy ruszam myszą to słychać elementy Menu. Czyżby grafika była za słaba ? w Call4 grałem równo P4 3GHz 1GB RAM MB Grafika X600 128 Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku





Temat: Wycena komputera +++
Płyta główna: Asus P5SD1-FM2 (FSC OEM) (3 PCI, 1 PCI-E x16, 2 DDR DIMM, Audio, LAN, IEEE-1394)
Procesor: Intel Pentium 4 524, 3066 MHz (23 x 133)
Pamięć: 1GB + 256 MB PC3200 DDR SDRAM (2.5-3-3-8 @ 200 MHz)
Dysk: 160GB (WDC WD1600AVJB; Bufor 8MB)
Karta grafiki: NVIDIA GeForce 7300 LE (512 MB - tak pokazuje w systemie, a na prawdę chyba jest 128MB)
Nagrywarka: DVD - LG (HL-DT-ST DVD-RAM GSA-H22L)

Obudowa warta ok. 100zł.

Na ile go wyceniacie?
Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Czy mi pujdzie??? Assains Cred
Krótko i zdecydowanie: NIE PÓJDZIE!!!!!! Nie ma na to nawet najmniejszej, szansy. Na takim komputerze pooglądasz co najwyżej menu. Właściwa gra nawet się nie wczyta, ponieważ wymaga 1GB (1024 MB) RAM jako minimum. Do tego procesor nie uciągnie tej gry, nawet gdybyś miał 4GB RAM i GeForce 9800. A Twoja karta graficzna nie jest obsługiwana. dnia 07 Maj 2008 18:41, w całości zmieniany 1 raz Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: FIFA Manager 08

dysk na ktorym mam zainstalowana gre ma jeszcze 25 GB wolnego miejsca...

Co ty za głupoty wypisujesz?


Tutaj potrzeba 786 MB pamięci wurtualnej. Panel Sterowania->System->Zaaw ansowane-Wydajnosc(Ustawienia) ->Zaawansowane-> Pamiec Wirtualna i zmienic na 1GB (1024 MB) To koniec.
KUNIEC
Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: 20gb miejsca na dysku

Nie słyszałem o niczym takim, ale nie sądzę by sie tak dało, a jeśli masz np 160gb i ci pokazuje 152gb to normalne, bo ta tych 8gb zapisują się wszystkie informacje z komputera

Nie masz racji

Producent liczy że 1GB =1000MB, co jest oszustwem bo 1GB = 1024 MB i dlatgo są takie "uszczerbione" macierze dyskowe Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: 20gb miejsca na dysku

Nie słyszałem o niczym takim, ale nie sądzę by sie tak dało, a jeśli masz np 160gb i ci pokazuje 152gb to normalne, bo ta tych 8gb zapisują się wszystkie informacje z komputera

Nie masz racji

Producent liczy że 1GB =1000MB, co jest oszustwem bo 1GB = 1024 MB i dlatgo są takie "uszczerbione" macierze dyskowe

Ale jest też taki plik na dysku który zajmuj 1,5 tego co mamy ramu i ten plik zaczyna działać jak zabraknie miejsca na ramach
Nie pamiętam jak on się nazywa, nauczyciel o nim na lekcji mówił
Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: 20gb miejsca na dysku


Producent liczy że 1GB =1000MB, co jest oszustwem bo 1GB = 1024 MB i dlatgo są takie "uszczerbione" macierze dyskowe


mylisz się. MB = 1000000 * 1B albo jak wolisz 1B*10e6. to jest megabajt.
MiB(mibibajt)=1024*1024*1B albo jak wolisz 1B*2e20.

i tak oto magicznym sposobem z własnej niewiedzy myślimy że straciliśmy jakieś 7.4GB, a tak naprawdę wszystko jest w porzo. mamy dysk 160GB
Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: 87345 KB----------->ILE to mb????????????????????????????
1 MB = 1024 KB, 1GB = 1024 MB


kB - skrót jednostki kilobajt; porcja 1024 (2^10) bajtów, odpowiada ok. połowie strony znormalizowanego maszynopisu (30 wierszy po 60 znaków, 1 znak = 1bajt); czasem skrót kilobajtu zapisuje się kB, Kbyte, a nawet K.

Mb - skrót jednostki megabit; 1024 kilobity (kb).

dokladnie jest to 87,3 Mb.... dnia 22 Sie 2008 00:04, w całości zmieniany 1 raz Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: pytanie do dziewczyn

| 1. wrodzona ciekawosc software'owca-masochisty
whistler jest ok, ale to w zasadzie osr2 win2000


no wlacha - nie moge sie doczekac sp2 bo mi dx8 namieszal a nie lubie windy
paczowac co chwile...


| 2. chcec przezycia niezapomnianych wrazen (nowe blu screeny)
przykro mi cie zawodzic, ale na stabilnych w2k (2195) od +-
roku BSODa nie widzialem... ani na prof  ani na serverze


ja u sibie widze, ajk stery zle instalne :)


| 3. poznanie nowego... interfejsu
jak win2k


ty chyba whistlera na oczy nie widziales!!! http://jotenet.koti.com.pl - tam
jest tego troche - w realu jest jeszcze lepszy!


spoko, dysk odlacz bo ci inaczej ponumeruje patrycje - mnie zamieszal
ostro


i tak zrobilem :)) na 1gb 74 mb mi zostalo teraz ;))))

Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: pytanie do dziewczyn


no wlacha - nie moge sie doczekac sp2 bo mi dx8 namieszal a nie lubie
windy
paczowac co chwile...


Eeee.... ja po prostu jeden dysk mam na dane/projekty a drugi na winde.
I jak cokolwiek sie sypie to Szast-prast i clean instal.


ja u sibie widze, ajk stery zle instalne :)


Ee.e... to nawet dosc trudne.


ty chyba whistlera na oczy nie widziales!!! http://jotenet.koti.com.pl -
tam
jest tego troche - w realu jest jeszcze lepszy!


Hmmm... alibo mialem do czynienia w customizowana na 2k wersja albo
ktos sobie zamieszal. Owszem, sa zmiany ale nie az takie wielkie...


i tak zrobilem :)) na 1gb 74 mb mi zostalo teraz ;))))


Sprawe definitywnie rozwiaze IBM DTLA u100 75GB. Polecam :)
Alibo www.qnx.com w ktorym jestem aktualnie zakochany.

Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Problem Access 97 z Win2K Serv
Mam nadzieje, ze nie bylo :)

W momencie odpalania MS Access 97 na komputerze P4 2.8GHz/1GB RAM/ MB Intel
865 wyrzuca mi lakoniczny blad "Brak Pamięci" i nie wstaje. Zainstalowany
system to Win2K Serv. Info dodatkowe jest taie, że Excel sie uruchamia.

Pytanie 1: Czy moze byc, ze ten Access (97) nie jest obsługiwany w tym
systemie?

Pytanie 2: Co zrobic w takiej sytuacji?

Pozdrawiam Jarek

PS. Dziekuje z gory za odpowiedz.

Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Problem Access 97 z Win2K Serv
On 30.06.2003 07:19, Jarek schrieb:


W momencie odpalania MS Access 97 na komputerze P4 2.8GHz/1GB RAM/ MB Intel
865 wyrzuca mi lakoniczny blad "Brak Pamięci" i nie wstaje.


Komunikat ukazuje sie przy starcie access'a czy ladowaniu
pliku bazy ?

Wyklucz brak pammieci na dysku (wez pod uwage takze katalogi do
plikow tymczasowych).

Podnies wielkosc pliku "swap" (nie wiem jak po pl :-| ). Jego
maxymalna granica powinna wynosic ok 105% ilosci pamieci RAM.

Ciao, Rafal

Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Problem Access 97 z Win2K Serv


On 30.06.2003 07:19, Jarek schrieb:

| W momencie odpalania MS Access 97 na komputerze P4 2.8GHz/1GB RAM/ MB
Intel
| 865 wyrzuca mi lakoniczny blad "Brak Pamięci" i nie wstaje.

Komunikat ukazuje sie przy starcie access'a czy ladowaniu
pliku bazy ?


Komunikat wyskakuje przy odpalaniu accessa


Wyklucz brak pammieci na dysku (wez pod uwage takze katalogi do
plikow tymczasowych).


dysk 36 GB caly swiezy.


Podnies wielkosc pliku "swap" (nie wiem jak po pl :-| ). Jego
maxymalna granica powinna wynosic ok 105% ilosci pamieci RAM.

Ciao, Rafal


Tzn ze jest gorne ograniczenie swap? System sam ustawil mi 1,5 GB wiec
zalozylem ze tyle potrzebuje :)

Pozdrawiam, Jarek

Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Problem Access 97 z Win2K Serv
(...)


W momencie odpalania MS Access 97 na komputerze P4 2.8GHz/1GB RAM/ MB
Intel
865 wyrzuca mi lakoniczny blad "Brak Pamięci" i nie wstaje.


Ooo... Za dobry komputer! Jak produkowali Accessa 97 jeszcze takich nie
znali ;)

Wg mojej wiedzy medycznej, to po prostu popsula Ci sie instalcja Accessa.
Zrob deinstalacje Office'a, ale nie tylko te zwykla! Sciagnij z Microsoftu
program Eraser97 - dopiero on usuwa Office'a 97. Chlopaki tak zrobili
zeby... chyba czesciej odwiedzac ich strone, bo skoro powtarzaja ten chwyt
takze w innych Office'ach, to chyba maja w tym jakis cel?

No a potem zainstalowac Office jeszcze raz.

K.P.

Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Ilość wolnej pamięci
*Ano nim <anonim1@wp.pl* naskrobał(a) następujący ciąg alfanumeryczny:


Mam jeszcze jedno pytanie czy nie powinno być dzielone
przez 1024 a nie 1000 ?? A jak chce mieć w MB to podzielić jeszcze przez
1024 ?


W posmiechu wpisalem /1000, powinno byc:
1KB = 1024 Byte
1MB = 1024 KB
1GB = 1024 MB
1TB = 1024 GB


Co daje dwMemoryLoad?


Procentowe zużycie pamięci przez system.

Sugestia - majac system NT Alt-Ctrl-Del, zakladka "Wydajnosc", masz tam
informacje dotyczace zasobow, zweryfikuj je.

BTW: Czytaj i jeszcze raz czytaj fora, masz tam jak na tacy, nie bede Ci
tutaj wyszukiwal, jak byk masz opisany problem na stronie:
http://community.borland.com/article/0,1410,16582,00.html
Nie zadawaj wiecej tak oczywistych pytan, zanim nie zasiegniesz (postarasz
sie) wiedzy, za pomoca: www.google.pl. Sa grupowicze, ktorzy sa tutaj
stalymi bywalacami i po prostu - albo ignoruja takich "pytaczy" jak Ty,
albo przyslowiowo wysylaja na drzewo. Dlatego uwazaj na przyszlosc, bo
mozesz trafic na tego drugiego :-)

pozdrawiam

Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Ilość wolnej pamięci


*Ano nim <anonim1@wp.pl* naskrobał(a) następujący ciąg alfanumeryczny:

| Mam jeszcze jedno pytanie czy nie powinno być dzielone
| przez 1024 a nie 1000 ?? A jak chce mieć w MB to podzielić jeszcze przez
| 1024 ?
W posmiechu wpisalem /1000, powinno byc:
1KB = 1024 Byte
1MB = 1024 KB
1GB = 1024 MB
1TB = 1024 GB

| Co daje dwMemoryLoad?

Procentowe zużycie pamięci przez system.


Aha. To nie potrzebnie procent sam liczyłem :/

Mam drugą sprawę. Czytałem w archiwym jak odczytać procentowe użycie
procesora. No i wiem tylko że odczytać można z rejestru windowsa, tylko nie
wiem jak :/

Pozdrawiam.

Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Przesiadka z Win95 na Linuxa

Sun, 16 Nov 1997 22:48:12 +0100, Marcin Makowski <n@polbox.com
napisał(a):


Hej.
Właściwie to o co chodzi ???


Nie wiem. Chyba święta idą.


W  Linuxie jestem chyba-lamerem, ale od kiedy kumpel który o linuxie wiedział
z przekazów ustnych i prasy, zainstalował system LINUX, netscape 4.04 for LI,
i skompilował jajko, bez wykładania całości, uważam że chyba LI jest bardziej
user-friendly niż inne "systemy".
Ale to nie na temat...


Pozwalam Ci mieć takie złudzenia :-)
Mój sąsiad naprawił telewizor, a nie jest elektronikiem ... kiedy się
zdenerwował i przywalił mu z buta.


Dwa dni temu na sprzęcie P166-mmx/Intel TX/HD 2.1GB/16 MB Ram(czasowo);
podział partyc. 1GB -W'95, reszta Linux, chłopaki postawili Linux'a i LILO.
Komp. po włączeniu kiedy ma pokazać "Uruchomienie ble ble..", pokazuje LILO
i czeka 5 sek.(tak ustawiony) na wybranie systemu.
Dodam że W'95 sr2 nie zauważył, że mu dołożyliśmy SYSTEM.
LILO w MBR ma się świetnie.


Co ma piernik do wiatraka. BM z OS/2 nie ma żadnego związku z Windows.
Jest niezależnym programem do wybierania partycji, z której komputer
wystartuje, na tyle konkretnym, że np. Partition Magic potrafi go
zakładać i konfigurować. Działa podobnie jak lilo tyle, że lepiej.

PT: http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk/

Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Ram wirtualny
Witam !!!

Nie mogę zmienić ustawień pamięci wirtualnej, czyli samemu określić jej
wielkości.
Mimo, że zaznaczę te pole i wstawię wielkości to ustawienie samo powraca do
'Pozwól systemowi....' po ponownym mlaśnięciu na 'Pamięć wirtualna'.

Płyta Epox 8KTA3+ (Via) HPT370 Raid, HDD Seagate ST340823A (40GB) i Caviar
AC350100L (5.1GB), 256 MB Ram (win98se)

Wyłącz pamięć wirtualną działa :( Wygląda na to, że wirtualka u mnie nie
działa !?

Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: jak policzyc ile bedzie miala partycja ?

Nie musisz liczyc, wystarczy, ze uzyjesz Partition magika i wpiszesz
recznie te wartosc, a reszte on zrobi sam, lacznie z przeliczeniem
na wlasciwa wielkosc.


To najlepsze wyjscie a jesli chcesz to robic koniecznie w ten sposob to 1Gb
= 1024 Mb

napisales cos takiego:

20 * ( 1024 ^ 3)  ~ 21,5GB bedzie ok?


Nie bedzie bo jak ? :D  21,5 Gb to nie 20 Gb :P jesli masz mozliwosc
wpisania w Gb to po prostu 20 a jesli w Mb to 20 * 1024Mb = 20480 Mb -
sprawdz jeszcze ten wynik bo moglo mi sie zle wcisnac w kalkulatorze ;)

pozdr.

Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: gdzie moje 40GB ??

Ależ masz 40GB.

A wlasnie, ze nie bo mam niecale 38GB !!!

sliver22

Część producentów faktycznie kalkuluje w ten sposób 1GB = 1000 MB, zamiast
1024 MB, i już jest różnica. Ale jest jeszcze jedno ale... ;))
Pojemność opisuje dysk niesformatowany. Po sformatowaniu część pojemności
przeznaczona jest na system plików, ale -oczywiście - nie są to 2 GB ;)
pozdro...
sprocket

Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: O/C P4 2.4 - Asus P4PE
Hej,

Czy ktoś mógłby mi wskazać jakiś link albo napisać jak mam się zabrać i czy w
ogóle jest możliwe podkręcenie takiego systemu:

Płyta: Asus P4PE
Proc: Intel Pentium 4 (2.4 GHz, 12*200 MHz, 800 FSB)
Pamięć: Kingston KVR400 (1GB + 512 MB)
Zasilacz: Chieftec 360W

Czekam na sugestie

Kal800

Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Gdzie wcieło 2GB dysku ?


To zniknięcie wynika z tego, iż producenci biorą 1GB=1000MB a nie


ba, żeby tylko;  1GB = 1.000.000 bajtów :)
co jest jawnym oszustwem 1GB = 1024 MB = 1024 * 1024 B = 1.048.576
a więc 40 GB = ~ 38 GB ;)

camle

Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Problem z FORTRON FSP400-60PFN
Witam,
Kupiłem na Alledrogo zasilacz FORTRON FSP400-60PFN. Zasilacz dziwnie się
zachowuje.
Po podłączeniu do płyty i podłączeniu kabla zasilacz podaje od razu
napięcie - kręci się wentylator i pali się dioda zasilania na obudowie
komputera. Przy próbie włączenia komp nie stratuje - z zasilacza słychać
ciche piski, chyba coś z cewkami się dzieje. Wentylator się kręci.
Konfiguracja tego komputera: AMD Athlon 2600+; Asrock K7S8XE; RADEON
9600pro; 1,5 GB RAM (1x 1GB, 2x256 MB); 2xHDD; 1xDVD/RW.

Myślę sobie, może konfiguracja za mocna na ten zasilacz.
Podłączyłem zasilacz do poczciwego Compaqa DESKPRO Celeron 333; 1xHDD, 1xCD.
Po podłączeniu zasilania zachowanie podobne jak wyżej. Jednak tu komputer
można uruchomić. Nawet działa, ale po zamknięciu systemu wentylator dalej
chodzi a na obudowie świeci się dioda zasilania.

Można coś z tym zrobić czy zasilacz jest walnięty.
I dodatkowe pytanie: czy tego typu zasilacz jest za słaby do opisanej
konfiguracji AMD ?

Pozdrawiam,

Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Problem z FORTRON FSP400-60PFN
Chopin pisze:

Witam,
Kupiłem na Alledrogo zasilacz FORTRON FSP400-60PFN. Zasilacz dziwnie się
zachowuje.
Po podłączeniu do płyty i podłączeniu kabla zasilacz podaje od razu
napięcie - kręci się wentylator i pali się dioda zasilania na obudowie
komputera. Przy próbie włączenia komp nie stratuje - z zasilacza słychać
ciche piski, chyba coś z cewkami się dzieje. Wentylator się kręci.
Konfiguracja tego komputera: AMD Athlon 2600+; Asrock K7S8XE; RADEON
9600pro; 1,5 GB RAM (1x 1GB, 2x256 MB); 2xHDD; 1xDVD/RW.

Myślę sobie, może konfiguracja za mocna na ten zasilacz.
Podłączyłem zasilacz do poczciwego Compaqa DESKPRO Celeron 333; 1xHDD,
1xCD. Po podłączeniu zasilania zachowanie podobne jak wyżej. Jednak tu
komputer można uruchomić. Nawet działa, ale po zamknięciu systemu
wentylator dalej chodzi a na obudowie świeci się dioda zasilania.

Można coś z tym zrobić czy zasilacz jest walnięty.
I dodatkowe pytanie: czy tego typu zasilacz jest za słaby do opisanej
konfiguracji AMD ?

Pozdrawiam,


wątpię, żeby zasilacz był za słaby
a objawy takie, że po podaniu zasilania od razu kręcą się wiatraki to
miałem jak kondensatorki wymagały już wymiany.. oczywiście nie upieram
się że koniecznie i u Ciebie tak jest
pozdrawiam
R

Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Win98 i zewnetrzny dysk na USB
Witam.

Mam drobny problem z kompem znajomego.
Ma dosc stara konfiguracje, tzn Procesor 1GB, 256 MB pamieci, dysk 20GB,
zainstalowanym Windows 98 z zainstalowanym nieoficjalnym service packiem.
Problem polega na tym ze gosc wymarzyl sobie podpinanie zewnetrznego dysku
na usb. Dokupil kontroler USB 2.0 (na plycie jest tylko 1.1), przejsciowke z
USB na dyski ATA i dysk 3.5" ATA Maxtora.
Wszystko niby jest ok. Kontroler sie zainstalowal i chodzi, przejsciowa i
dysk rowniez. problem polega na tym ze transfer danych na dysk jest
niemilosiernie wolny wacha sie od ok 3-5MB/s.Kombinowalem z roznymi opcjami
i caly czas ten sam problem. Da sie to jakos poprawic ?

Ps. Z gory dzieki za info.
Ps2. Zmiana windowsa na XP nie wchodzi w rachube, gosc jest "skapy" i nie
wyda kasy na nowego windowsa, a instalacja "lewej" wersji nie wchodzi w
rachube, bo komputer pracuje w firmie.

Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: CAVIAR 1.6G

Przepraszam za tego gniota.

Testy wykonywalem na WD 1.6GB i SEAGATE 2.1GB.
Plyta TRITON, mode 4.
Pentium 133(oryginalny).
Partycje po 1GB.
16 MB ram.
Program CT(S3 CACHE TEST v5.0a C1993 GCS).
Zbior 8192 record`s x 16384`bytes(128MB).
Co mnie zdziwilo ??
Bez CACHE czas dla SEAGATE dwa razy lepszy od WD.
Po dodaniu 16KB(!)CACHE (Smartdrv dos 6.22)
WD - 50 sec -SEA - 100 sec.
Inne wyniki tego testu bez zmian.
Dodanie 2/4/8MB CACHE nie zmienilo prawie nic.
(inne to np: czas odczytu, SEEK itp.).

Tomasz JASINSKI.

Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Szukam 486 DX


Szukam 486 DX z HD 1GB, 32 MB Ramu, CD-ROM (moze byc nawet 4 krotny)
Cena jak najnizsza


Ja mam Hewlett Packard Vectra 486DX4/100MHz, 36MB RAM, 1,3GB HDD bez CD,
ewentualnie z nagrywarką CD-RW 2/2/6.
Ciekaw jestem ile to może być warte. Jeśli cena byłaby interesująca, to może
bym sprzedał.

Andrew

Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Szukam 486 DX
486DX4-133 MHz pracujący na 160 MHz / 16 MB RAM (ale mogę dać za darmo
dodatkowe dwa"grzebyki po 4 MB),
obudowa midi wysoka (serwerowa), HDD Seatgate 850 MB, Kieszeń HDD
"optimusowa", CD ROM Samsung x24, karta dźwiękowa ISA-Sound Vision 16Gold,
karta video S3 Virge 2 MB, komputer ma "wadę" stacja dyskietek jest 1,2 MB
5,25'
a nie 1,44 MB !. Oddam za 333 zł ( do dyskusji ? ).

JURek


Szukam 486 DX z HD 1GB, 32 MB Ramu, CD-ROM (moze byc nawet 4 krotny)
Cena jak najnizsza

Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Sprzedam DDR2 2GB za 140zl
Superszybka pamięć - Najlepszy wybór
KINGSTON DDR667 2 x 1GB
5300 MB na sekunde! Mozliwe wystawienie aukcji na allegro.pl. Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Informatyka (pomoc z definicją i przeliczeniem bitów na mb)
1TB = 1024 GB
1GB = 1024 mb
1MB = 1024 kb
1kb = 1024 bajtów
Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: warrock
mam taki problem dlaczego mi nie wchodzi gra warrock ? moj sprzet
procek 1,7
grafa GeForce 7200 MX440
ram 1Gb + 256 Mb ?
pojawia sie okno że jest załadowane daje ok i sie nie włańcza dlaczego ? Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: 1 GB = ??bajtów
1gb = 1024 mb
1mb = 1024 kb
wiec se oblicz
Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: 4.5 GB ile to bajtów?
1gb- 1024 mb

a bajtów? hmm
duużżo Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Pomóżcie
Tutaj potrzeba 786 MB pamięci wurtualnej. Panel Sterowania->System->Zaaw ansowane-Wydajnosc(Ustawienia) ->Zaawansowane-> Pamiec Wirtualna i zmienic na 1GB (1024 MB) To koniec.
Życzę przyjemnego grania oraz Szczęśliwego nowego roku
Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: metin
wejdzie mi metin ?


karta graficzna:Geforce MX440 7100
procesor:1,66
pamiec Ram:1GB + 256 MB
wejdzie ? Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: gry
jakie gry wejdą na moj sprzet

grafa :GeForce 7100 MX4
procek :1,67
ram :1GB + 256 MB ?????? Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Błagam o pomoc!!!!
Za pomocą programu Paragon HD Manager 2008 z dysku D zrobiłem nową partycje (H), o nazwie H. Tom partycję o wielkości 1GB 2..MB(chyba system), chce połączyć z dyskiem C.
Jak to zrobić. Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Jaki serwer dla bazy 14GB?
Seb wrote:

Witam!

Dziekuję, całkiem ciekawa propozycja. Czy w PostgreSQL mozna ustawic bufor
2GB. Może się zdarzyć że przyjdzie do mnie uzytkownik bazy i powie że
raporty robią się wolno a ja na to - dokup sobie 6GB i będzie szybciej.
Interbase 7.5 ma maksymalnie 2GB a Firebird tylko 1GB.


Da się, ale nie zaleca się dawanie PostgreSQL'owi zbyt dużych buforów.
Lepiej dać tą pamięć systemowi operacyjnemu, który wykorzysta ją na
bufor dysku.

No i czy może
pracować na np. 2 procesorach?


Może i na 8, jeżeli tyle będziesz miał. Ale pamiętaj, że jedno
połączenie korzysta tylko z jednego procesora. Jeżeli będziesz miał 2
procki, to dopiero przy dwóch równoczesnych połączeniach będziesz miał
wzrost prędkości.

Namierzyłem następujacy sprzecik:
xSeries 226 (http://www-5.ibm.com/shop/pl/servers/xseries/x226.html), czyli
konfiguracja mogłaby wyglądac nastepująco:
Procek: Xeon 3.00GHz
Ram: 2GB
Dyski: 2 * 73GB SCSI U320 (RAID 0 - mirroring) + 36GB SCSI U320 na dane
tymczasowe, logi, pliki wymiany logi itp
Lan: Gigabit Ethernet

Co wy na to? Czy taka konfiguracja dysków jest dobra? Zakładając że backup
będzie robiony codzienie, może lepiej postawić na szybkość, czyli zrobić
RAID 1?


W PostgreSQL'u można każdą z tabel wrzucić na inny dysk, co w przypadku
zapytań z dużą ilością złączeń da wymierne korzyści.

Baza 14 GB, nie jest wcale taka duża. Na PostgreSQL'u mam większe.
Jeszcze niedawno chodziły 4 bazy (w sumie 62 GB) na sprzęcie:
Celeron 1GB, 384 MB ramu i dysk IDE. Jednoczęsnie z baz korzystało
kilkanaście osób przez aplikację webową i nikt się nie narzekał na
wydajność.

Teraz jest mniej więcej to, co ty zaproponowałeś i nadal nikt nie narzeka :)

pozdrawiam
    Robert Grabowski

Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: wielkosc pliku w kB


Widac powtorka z matematyki i fizyki.......

mm - milimetr
[...]
To sa jednostki SI i sa one rownymi wagami 1x10^(n)
ZAdne 24 tu nie wystepuje
wiec jesli dostal ktos ze dany plik ma 356218732 [B]
to ta wartosc to: 356218.732 [KB]
356.218732 [MB]

komputer chyba kazdy z Was ma./....


    Informatykę też w podstawówkach mają, a tam wyraźnie uczą iż:
1 B = 8 b
1KB = 1024 B
1MB = 1024 KB
1GB = 1025 MB
(i nie licząc bitów (małe b) to kolejne rzędy wartości są mnożone przez
1024).

    W podstawówce też uczą dlaczego tak robimy. Nie chce mi się teraz tego
dokładnie omawiać, dlatego zaproponuję tylko abyś się zapoznał z
architekturą komputerów, bitami, bajtami oraz systemem dziesiętnym
(binarnym)...

Btw.: O mało zapomniałbym jeszcze wspomnieć o mylących praktykach
producentów dysków twardych. Co prawda ci ze względów marketingowych jako
dzielnik przyjmują 1000 zamiast 1024, jednak nie należy się nimi zbytnio
sugerować. Wszak wiadomo iż z punktu widzenia marketingu im większa liczba
tym ładniejsza a że np. 80 GB (czyli wg. ich sposobu liczenia 80000000KB)
wygląda ładniej niż 76,2939453125. A później ludzie się dziwią że kupowali
dysk 80GB a mają tylko ~76GB.

Btw.: Odnośnie sposobu zapisywania wartości (mB MB mb Mb) to co prawda są
różne "szkoły" ale chyba najpopularniejszą wersją jest taka iż pierwsza
litera (k-kilo m-mega itd.) jest dowolna natomiast już przy literce "B"
wielkość ma znaczenie i 'B' (duże B) to są bajty natomiast 'b' (małe B) to
są bity. Niestety większość osób nie zwraca na to uwagi i czasami człowiek
zastanawia się czy te 100b to 100 bitów czy 100 bajtów :(

Z pozdrowieniami,
Krzysztof Szatanik.

Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Performa 6214 CD na sprzedaz

Jest do kupienia Performa 6214 CD, 1GB/48 MB, wewnetrzny modem, mysz,
klawiatura extended. USD 1200 - w rozliczeniu zapewne bedzie mozliwa
zamiana na
skromniejszego maca, ale minimum quadre.
Wladyslaw

Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Notebook
Pentium 100,1GB,24 Mb,Fdd,Cdrom,Kmuz.,Modem,11,3"wyswietl.DSTN.Cena
2600.Bedzin tel.032 267 64 12
Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Szukam 486 DX
Szukam 486 DX z HD 1GB, 32 MB Ramu, CD-ROM (moze byc nawet 4 krotny)
Cena jak najnizsza Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: ZUS chce wydać ponad 100 tys. złotych na dyskietki
Wyliczenia w dodatku są błędne, 1GB = 1024 MB, więc nie 187 GB tylko prawie 183 GB. Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: MAC czy PC ?????


aster napisał
| W tej chwili "odlotowy" PC z dwoma prockami Pentium II 266, (a moze juz
| niecale 10 000 zl.
'Tomasz Duda wrote:
Może to jest i prawda ;-} jednak należy pamiętać o jednym
drobnym szczgóle, na ile ten super komputer, (przepraszam PC'et :-)
o powyższych parametrach będzie nowoczesny za powiedzmy rok?
MAC 18-to miesięczny np. PPC 9600 kupiony jako nowość
pracuje z wydajnością podobną do dzisiejszego PII266 MHz
i zupełnie nie trąci archaizmem w przeciwieństwie do PC.


Nie bedzie i tak samo nie bedzie MAC. To co piszesz o 'trwalosci'
Mac'a tylko swiadczy o jego zapoznieniach i wolniejszym rozwoju.

Ale mam wrazenie, ze ciagle sie rozmijamy.
Za jaka CENE byl kupiony ten 18 miesieczny MAC ?

Jesli sie myle to mnie popraw - najnowszy obecnie MAC to :
- G3 z 1 (slownie : jednym) procesorem :((((((
- 90 MB RAM   (jak to sie ma do 1GB = 1000 MB !?)
- jakis smieszny 4,5 GB dysk
- jego szybkosc pracy odpowiada maksimum P II 350MHz (jesli nie 300)
- a koszt tego 'cudenka' - 18 000 zl (to cena z pamieci wiec moge sie
mylic, choc nie sadze, zebym sie mylil znaczaco).

Za ta cene to moge kupic prawie dwa takie zestawy PC jak pisalem wczesniej
(kazdy o wiele szybszy od tego G3) lub tez jedna super maszyne
z dwoma prockami 400 MHz (zamiast 266), ktora bedzie jeszcze dlugo dlugo  
aktualna. [800 MHz, 1-2 MB cache to juz bedzie prawie MERCED ;)) ]


Kalkulacja wynika kilka linijek wyżej.


No wlasnie ja powtorzylem.


Tu potrzeba kilku sądów ludzi którzy pracują na MAC'ach
i ich zdań na temat wynalazku (czytaj: przekleństwa) Billa G.


??????? Przeciez mowimy o PC to co maja Macowcy do tego ?
Windows NT 4 jest stabilny. Naprawde nie mam z nim problemow.
Gdybym sie zetknal z tym systemem od poczatku to dziwiloby
mnie narzekanie na windoze :)


Procentowe szacunki są tu niezmiernie względne.
Chciałbym wiedzieć czy masz świadomość jak rozkładają
się siły na zachód od Odry w studiach graficznych (z prawdziwego zdażenia).
Istotnie PC'ty zdominowały takie sfery jak biura, jako świetne przyżąd do
grania ale nikt mnie nie powie że studia graficzne.


To juz nawet nie jest przeszlosc - to juz zaprzeszlosc.
Bardzo duzo chodze po agencjach we Wrocku - WSZEDZIE stoja PC.
Czesc studiow kupila tez Mac'a, SG, lub Sparki... i uzywaja
ich do specyficznych rzeczy (SG do animacji , Sparki do RiPowania)
a Maci bo wlasnie im ktos powiedzial ze 'PRAWDZIWE' studio reklamowe
to tylko MAC.
Nie wiem jak jest na zachod - my jestesmy tutaj. Ale nawet tam
jakos mi sie nie chce wierzyc, zeby nie umieli liczyc.
Choc akurat tutaj my mamy przewage - dzieki temu, ze weszlismy
w ere komputerow z opoznieniem dokonalismy przeskoku.
Tam gdy kiedys jedyna mozliwoscia byl MAC kupowano MAC i je
rozbudowywano. Ludzie sie na nich nauczyli wiec wiadomo, ze sie
nie zmienia konii podczas przeprawy. Ale dzieki Bogu mamy ta
przewage, ze jest alternatywa MAC i PC.  


A ja śmiem przypuszczać, że nigdy nie pracowałeś na MAC'u


Oczywiscie, ze nie. Dlatego tez pisze pewniej o PC a o MACach to
co slysze od znajomych, ktorzy na nim siedza i tego co o nim pisza.
Ty lub ktos inny moze to skorygowac.

Nie pisze, ze MAC jest do bani jako taki, ale ze jest nieekonomiczny.

Proponuje rozpiszmy Zalety naszych komputerow. Ja zrobie to o PC.

- duzo duzo duzo wiecej softu
- przy tej samej wydajnosci cena prawie o 50 % nizsza.
- kompatybilnosc z 95-97 % rynku
- dzieki temu latwiej o czlowieka, ktory sie na nich zna
- Pod Windows NT pracuje sie calkowicie stabilnie i przyjemnie.

Pozdrawiam
Arek

Obejrzyj wszystkie odpowiedzi z tego wątku